Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Lugn helg =)

Publicerad 2012-08-05 21:05:36 i Allmänt

Hejsan!
 
Haft en lugn och trevlig helg med familjen+ mormor :) Och även vänner såklart! I fredags var de först jobb och efter jobbet hämta mamma mig för att sedan åka hem till dom och käka hemmagjord pizza , MUMS! =) Körde sen ner lillebror för han skulle till stan och hem igen för att sitta i soffan och kika på tv med mamma och pappa.. Lördagen bestod även av jobb först, sen åka in till stan för att ge min lilla kanin mat och vatten, hämta upp mormor och hem igen till mamma och pappa för att grilla och bara umgås :) Hade jätte trevligt för inte ofta man umgås med familjen framför allt mormor som bor i norge :) Kom inte hem till stan för en halv tio och då cykla jag hem till Jennifer för lite filmkväll :) Idag fick jag sova ut och så jävla skönt de va!!! :) Drog hem till zelle och gjorde tacos och sen bara satt och prata om allt :D Sen gick jag och sola lite =) Nu blir det kika på The ugly truth! Pusspåer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela