Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Ny vecka!

Publicerad 2012-08-06 23:27:51 i Allmänt

Hejsan,
 
Då var första dagen snart över denna vecka.. :) Jobbat idag men sluta ett så de va skönt, hem sen för att tvätta lite och sedan dra iväg till zelle för hon blekte min utväxt idag så nu är man blondin igen, eller ja är väl blond hela tiden men hatar att ha utväxt :D Sen efter de blev de masssssa prat om allt igen =) hih! Nu är man hemma igen och äntligen tvättat av sig sminket underbart att vara utan smink eftersom man sminkar sig varje dag eftersom jag jobbar! Och i morgon får jag sovmorgon för börjar inte för en kl 13 :D Underbart det med ;) Hoppas resten av veckan blir bra, ska ialf träffa min söta mormor på torsdag =) Man får ta till vara på den tid man kan när hon här hemma i sverige för blir ju inte allt för ofta, men nästa år hoppas jag hon bor här i västerås =)
 
Finally, closure! :)
 

Pusspåerochsovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela