Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Saknad!

Publicerad 2012-08-10 22:44:55 i

Va otroligt jobbigt att komma hem idag, saknaden är sjukt stor och grät en hel del när jag prata med mamma när jag kom hem från jobbet ! Vet att de var det bästa för våran lilla vän men ändå känns de tungt att säga hejdå! Alltid lika jobbigt att säga hejdå till en familjemedlem som funnits så länge bland oss. Men vet att Putte mådde bra här hos oss! Han får det bra i hund himlen med lita och indian, som är våra hundar sen förut som vi fått säga hejdå till! Bara jag tänker på dom så blir jag ledsen! Önskar man fick ha dom kvar här bland oss! Älskar er och tänker på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela