Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Bio ! :)

Publicerad 2012-02-10 18:23:17 i Allmänt

Hejsan,

Idag blir det bio, En dag i Phuket :) Alla säger att de är rolig, såååå hoppas verkligen den är det nu, för vill verkligen skratta sönder;D haha.. Så blir en lugn fredag :) Sitter redan nu och halv sover, men får inte såå mykcet sömn i natt ;) hahaha! Men tidigare idag vart det att åka hem först då, sen äta lite frulle och fixa sig för möte sen eve nere på stan, gick runt och kika lite, men helt ärligt så finns de inget direkt kul att köpa :/ Finns fina kläder men inget jag känner för att köpa.. konstigt nog :P Sen blev det hem igen då och fixa lite mat i magen, men maten fick vänta för först ringde Christina och vi prata lite om att vi båda klara arbetet så skrev på sjukdomslära kursen, hon fick VG och jag fick G, men är glad att jag ens klara den för gav upp på den i slutet .. Och tänkte även då att jag skulle ringa mamma och berätta att jag klarat den, men som vanligt pratar vi ett bra tag om massa annat ;D Så blir det när man träffar sin mamma varannan vecka :P sen prata vi även att jag måste låna en bil så jag kan ta mig fram och tillbaka till jobbet nästa vecka, för jobbar 4 dagar och hatar tåg eftersom de kostar mycket mer och passar inte mina tider ;P Men efter pratat med mamma så käka jag och kolla på nya jersey shore :) Älskar den serien! Ni som inte har kollat på den, GÖR DE ! :) Ska väl kanske göra något annat en sitta vid datan och dunka musik, men bion börjar ju inte fören 21.30 .. men eve slutar 21 så ska försöka vara ner på stan då :)

Pusspåer och ha en grym fredags kväll nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela