Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

En dag kvar!!

Publicerad 2012-02-22 17:05:46 i Allmänt

Hej!! Ja bara en dag kvar i skolan! Sen får man ledigt några dagar, fast måste göra en del skolarbete ändå! Men helgen får jag ta en paus från skolan :) skönt! Idag ska jag även iväg och köra indoor walking :) lite glad är jag ändå, för fick VG på en inlämningsuppgift :) idag fick jag hem chic och vecko revyn :) äntligen fick jag vecko revyn, väntat sen i januari på den för fick i julklapp av jobbet att välja antingen böcker, tidning el nå annat och valde då 3 nr av vecko revyn !:) så nu äntligen fick jag hem de!:) nu ska jag fixa skolarbete :) pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela