Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

en dag kvar!;)

Publicerad 2012-02-08 16:43:14 i Allmänt

Hej!

Jappm bara skola idag och i morgon, så skönt..:) Fast tråkigt för får inte träffa mina tjejer då :( Men idag var jag effektiv ialf, först föreläsning och sen vart de lunch med tjejerna då, sen träffa jag mina grupp för att börja med syfte, frågeställningar och frågor :) Och fan va fort de gick att komma på vad vi ville ha reda på eller undersöka :)
Vi vart färdiga typ 15 sen så gick jag och möte upp christina och saara, dom satt med sitt arbete och "hjälpte" till lite :) Men dom har mycket svårare att skriva om, Tobak .. Så vi i min grupp har tur för fysisk aktivitet är mycket roligare :) Men kom hem för ett tag sen och ska väl ta tag i disken snart sen hoppas jag på att cassa hör av sig så vi kan åka och träna :) Efter träningen blir det hem och sega typ :P haha.. Inte speciellt sugen på att göra något alls ..

Nej, nu ska jag diska då, tråkigt!! pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela