Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Födelsedag!

Publicerad 2012-02-28 20:41:30 i Allmänt

Hej! Idag fyller jag 22 år :D och dagen börja med att stressa till skolan men när man väl kom dit så fick vi vänta på läraren som aldrig kom .. Så blev sitta med gruppen och prata lite om hur vi ska lägga upp allt eftersom de är så kort tid kvar .. Sen hem igen för att vänta tills jag skulle käka med familjen , men blev bjuden på fika istället av En killkompis :) super trevligt och jätte snällt :) fick skjuts hem sen och städa lite innan mamma, pappa och syster kom :) öppna två av presenterna då, fick en rosa vas + tulpaner sen en minnes ask av min syster :) åkte sen till Laxmi för att käka med farmor och farfar, super god mat där och fick även efterrätt eftersom dom råka spilla ut pappas cola och han fick lite på sig så :P menmen :) fick även pengar av farmor och farfar som present och de behöva kan jag säga :) efter den underbara middagen åkte jag och familjen hem till mig och jag fick öppna resten av presenterna, fick rosa popcorn skål, popcorn ;), cupcake bok plus rosa cupcake formar och sen pengar till min tatuering!!!!!:D fyfan nu är det dags att kika runt efter en tatuerare!!:D så sjukt taggad! Men nu är jag så trött men ska läsa min intervju och stryka under viktigaste av den.. Och min kära lilla kanin får springa av sig i lägenheten!:D mupp kanin alltså :D haft en grym dag ialf så tack till alla för gratulationerna !!:) pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela