Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Fullfart!

Publicerad 2012-02-27 00:06:25 i Allmänt

Hejsan!

Ännu en helg som bara sprungit förbi, men mycket kul har ju hänt med så =) I fredags vart det snabbis till Erikslund ju för att köpa present till Linda.. Sen hem och sen vidare till friskis för att sola, sen hem och vänta tills mamma och pappa skulle hämta upp mig, vi åkte och käka på Subway.. Åkte med dom hem och sov där.. Letade efter min skinnjacka, men som det verkar har dom snott den med, dom som gjorde inbrott :( Så får ringa polisen i morgon igen och komplettera igen .. Hoppas verkligen jag får nån ersättning för måste köpa en ny skinnjacka, älskade min ju :( Hann knappt använda den heller..
Ialf, jobbade igår och sen gick jag hem till eve för att fixa mig.. Och sen gick jag och eve hem till Linda för att fira henne, för hon har fyllt 25 år! Satt där och drack ett tag och sen åkte vi till stan för att gå ut på bmb :) Hade en bra kväll, men som vanligt skickar jag iväög fyllesms ;D men som tur så uppskattades mina sms ;) hahah..
Vakna upp idag och mådde lite dåligt, men gick över när jag drack lite vatten, gick ner på stan för att möta upp zelina för att käka lite bakismat, pizza blev det.. :) Åkte sen hem till henne och satt i soffan tills vi vart hungriga igen och gick iväg och köpte saker så vi kunde göra varmamackor :) Kikade på tv men sen åkte jag hem.. Somna även ett tag i soffan hos zelina, va så jävla trött så somna :D Trevligt sällskap lix;D Aja, nu sitter man hemma och ska väl kika på tv tills jag måste gå och lägga mig.. Ledig i morgon, men måste göra lite skolarbete ändå.. bara en dag kvar dock tills jag blir 22 år :O Herregud, känns som jag nyss blev 21 ju :/ ;D

Hoppas ni också haft en bra helg, Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela