Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Jobb och plugg!:/

Publicerad 2012-02-16 14:03:06 i Allmänt

Hej! Sitter på jobbet nu, har lunch! Har även pluggat lite men känns lite segt för finns mycket att läsa om när det gäller kvalitativ forskning men vet inte vad vi ska läsa till tentan vi ska ha!:/ men man får ha böckerna vid sig och får sitta hemma med den med.. I två timmar ska man hinna göra den på! Så gör min på söndag, tror jag ialf, vill igentligen ha den gjord men får se om jag orkar göra den i morgon el lördag ! Jobbat samtidigt så man blir rätt trött efter jobbet! Ska även hem till mamma och pappa idag för att skriva ut lite skol saker :) glömde helt att blogga på alla hjärtans dag, men eftersom jag är singel så bestämde jag och Zelina att vi gör en middag och har det trevligt istället :) blev potatisgratäng, fläskfilé och bea, sen käka vi lite vindruvor och alkoholfritt skumpa :) hihi! Ne nu ska jag väl fortsätta jobba då! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela