Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Lördag!

Publicerad 2012-02-11 13:31:09 i Allmänt

hejsan,

Vakna runt 10 och var fortfarande skit trött ;D Men gick upp och käka lite yoghurt (activia), godaste! Log kvar i soffan och fundera på om jag skulle gå och lägga mig igen eller gå ut och gå, och blev att jag gick ut istället :) Blev piggare av det så =) Gick i ca 40 min så de var bra, slipper jag gå till gymmet :) När jag kom hem så blev det lite magövningar, ska fan ha så platt mage inför beachen 2012 ;D haha! Sen blev det frulle :) Nu sitter man vid datan som vanligt då, lyssnar på musik och tråkar :P Men ska hoppa in i duschen nu sen vänta till Zelina ringer efter jobbet!

Justja, filmen igår var faktiskt bra, pinsam ibland.. Ni vet när man skäms över det som händer så sitter man där och knappt kan kolla, ;D många såna scener var det men de är ju också roligt :P haha! Eller kanske jag som är känslig ;D Men det var helt klart sevärd! :)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela