Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Måndag igen ..

Publicerad 2012-02-27 12:35:52 i Allmänt

Hej!

Har suttit nu och skrivit klart min intervju på datan! Men nu är jag super trött igen ;D Men som tur är man ledig från skolan idag, ska ner på stan sen och skriva ut intervjun sen börja analysera den, så kul.. not :D
Ska även fixa present till jennifer, som fyllde igår 22 år gammal :P Hon och jag ska ha en fest ihop i helgen, kommer bli så jävla kul :) Och i morgon blir jag 22 år:O blir först skola 9-16 :( Men sen käka på Laxmi en indisk resturang med familjen -2 då för sebbe jobbar och sonny bor i piteå :P Men farmor och farfar ska vara med ialf så de är kul :)

ha en bra måndag nu! Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela