Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Nöjd tjej =)

Publicerad 2012-02-19 19:13:52 i Allmänt

Hej!

Otroligt nöjd med den hemtentan, eftersom jag fick 13 av 14 rätt på den :) Känns så skönt! Ett steg i rätt riktning ialf :) Men veckan som kommer blir nog väldigt jobbig och intensiv för ska bli intervjuad, intervjua och sen även hinna med att läsa tre vetenskapliga artiklar :/ .. Sen även gå i skolan 9-16 .. Men bara att planera in allt så löser det sig, ska fan hinna med träningen denna vecka, för förra veckan fick lida bara för jag jobba och plugga och hann då inte med att gå till gymmet ... Som jag hatar för träningen är så viktig för mig så jag orkar med skola och så.. :) Men idag får jag ialf lite ledigt, för nu har jag gjort hemtentan och ska bara ligga i soffan och kolla på tv tills de är dags för sängen.. :)

Idag har jag även firat min pappa som fyller 48 år idag :) Grattis igen min underbara pappa <3.. Så det blev mat och fika hemma hos mamma och pappa :) Så jävla gott med riktig mat för en gång skull typ :P haha.. Men är ju lite slö när man bor själv .. Gav även pappa ett rödvin i present, men var lite coolare rödvin :P


Kizz vin :P Han gillar bandet Kizz så var bara tvungen att köpa det :) Så han blev glad :)

Nej, nu blir det duschen sen soffläge :)

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela