Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Paus?

Publicerad 2012-02-06 12:06:18 i Allmänt

Hej! Haft en super bra helg igen ;) i fredags blev det hem till mamma och pappa :) käka pizza och sen blev det nästan sängen direkt för jobba i lördags:) hade en jätte bra dag på jobbet med, mycket folk så tiden bara sprang iväg! Sen körde mamma och pappa in mig till stan igen, fixa lite hemma,käka innan Eve kom hem till mig! Började fixa oss för kvällens party!:P åkte sen till killkompis som hade förfest och där var även Zelina :) satt där och drack ett tag sen åkte jag, Eve och Andreas till bmb och där var vi typ tills dom stängde!:) sen vart de buss hem till mig ! Var otroligt trött och hungrig igår på morgonen så vart pizza hut;) haha! På kvällen vart det Bingolotto med Zelina och massa prat om allt !:D sen vart det mys med .... ;) men idag blir det tvätta! Behövs!!! Sen fundera på vad man ska skriva om på grupparbetet sen träning med cassa ikväll, indoor walking! Bild på mig och Eve från i lördags :) pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela