Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Sängdags!

Publicerad 2012-02-16 22:45:42 i Allmänt

Yes får bli sängen nu! Kunde inte hålla ögonen öppna längre när jag kolla på Walk the line :( känns att man inte tränat på ett tag (sen i måndags) för är mycket piggare när jag tränar men hinner inte eftersom slutar 18.30 typ sen ska man hem käka sen träna men passen som är roliga börjar typ 17 el 19 så:/ men nästa vecka ska jag fan ta igen allt :) bara en lång dag kvar på jobbet !! Lördagar går jämt så fort så dom är inte direkt jobbiga :P men ialf, efter jobbet idag åkte jag hem till mamma och pappa för att ta ut skolpapper som jag behöver ha sen fick jag även mat :) och pappa har ju vart i Finland och kom hem igår, så fick en flaska koskenkorva blueberry av honom!! Mums! :P men nu ska jag sova, godnatt och pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela