Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Trevlig kväll !

Publicerad 2012-02-07 22:22:16 i Allmänt

Hejsan,

Haft en jätte trevlig kväll.. Jag, eve och zelina åkte hem till Frida och för att få ett märke vid namn LR presenterat för oss. De innehöll både smink, parfym, smycken och massa annat :) Fick även äppelpaj ;) hihi.. Och så klart så köpte jag en hel del, men för den summan så fick jag massa saker :) En ny parfym och smink och så.. Så hade en trevlig kväll, men nu är jag super trött så blir sängen nu, för de är skola i morgon.. Har dock bara skola onsdag-torsdag :P Godnatt på er ! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela