Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Tur och otur !

Publicerad 2012-02-24 16:38:31 i Allmänt

Hej!! Måste bara berätta att igår upptäckte jag att någon idiot hade gjort inbrott i mitt källförråd !!:( men har gjort polisanmälan och ringt mitt försäkrings bolag .. Hoppas de löser sig .. Men jag orkar inte tänka el va ledsen för det för kan ändå inte göra något åt det .. Idag blev det erikslund med Zelina för skulle köpa present åt linda :) sen köpte jag även lite saker åt mig själv :) köpte en bok som jag aldrig annars gör :D nu blir det sola sen hem igen :) pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela