Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Ännu en helg snart slut ..

Publicerad 2012-01-22 16:57:16 i Allmänt

Hej!


Ja, och snart börjar även skolan igen efter en veckas ledighet.. Tråkigt men ändå skönt, ska bli kul att träffa alla i klassen igen sen så klart umgås med christina, saara och petra igen :) Men helgen har varit bra , i fredags blev det jobb i sura och sen hem till mina föräldrar och syster, där blev det tacos :) Så jävla gott! Kika lite på tv och fick även smaka på Bailyes med hasselnöt smak!! :) De var super god och lukta gott med :P Så blir att köpa en sån :) Drack även lite skumpa med mamma och pappa :P Va lite sugen på chapel hill sweet sparkling så :) haha.. Men blev sängen tidigt för jobba även igår .. Och efter jobbet vart det hem till stan igen för att fixa mig , åkte sen till zelina och käka pizza sen kom även eve och jossan .. Blev spela spel och dricka lite vin eller blev lite för mycket vin kanske ;D haha.. Och som vanligt blev det taxi ner på stan för att gå på bmb.. Hade en rolig kväll men kanske inte ska dricka så mycket :P Fast de är ytterst sällan jag blir full så :) Idag käka jag och eve på spicy sen nu sitter jag här själv hemma då :) Så trött man är! Tur att jag är ledig i morgon med sen börjar skolan på tisdag :)

Klicka hem två saker från hm.se i fredags med :P




Har aldrig kjol men tänkte måste väl börja nån gång :P Plus så va den här jävligt snygg så hoppas den sitter bra med! :) Sen armbanden va bara snygga så klicka hem dem med =)

Nu blir det tv sen iväg en sväng sen ;)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela