Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

blä ;(

Publicerad 2012-01-12 12:17:09 i Allmänt

Ringde till sjukvårdrådgivningen igår och berätta om mina problem, ont i halsen, förkyld och nu även lock för örat och dom sa då att jag skulle börja med nässpray och sova med huvudet högt.. Gjorde de, men känns ingen skillnad direkt nu ialf.. Och idag ringde jag vårdcentralen i surahammar och då sa hon att jag hade ett virus :/ Och att de kan hålla i sig ett tag till ;( Orka! Jag börja nog träna för tidigt och skulle nog ha vilat istället .. men jag är en sån människa som inte kan ligga inne en heldag fast jag mår skit.. Men ångrar nu att jag inte gjorde något åt det direkt istället för då hade jag säkert mått bättre.. Aja, får se hur det blir i morgon, ska ha redovisning, men orken finns inte .. :/ Plus så sa hon från vårdcentralen att jag borde vila och ta de lugnt nu..

Aja, får se då! Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela