Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

denna skolvecka!

Publicerad 2012-01-26 19:55:06 i Allmänt

Hej!

Är helt slut! Gått tre dagar bara denna vecka, men nu är skolan igång på riktigt, och det känns! En uppgift ska vara inlämnad redan nästa torsdag, jag och tre tjejer till i klassen satt kvar idag och börja.. Efter tre timmar så höll jag nästan på att somna :P Så mycket nya ord och ord som jag har läst förut i sundsvall, men hallå de va mer än 1 års sen jag bodde där!! Så visa saker har man ju glömt och visa saker minns man lite ialf! ojoj.. Men ska göra lite varje dag så jag slipper göra den sista dagen :P haha.. Men är "ledig" i morgon, som sagt man är fortfarande 40 timmars arbetsvecka när man studerar! :) Men slipper åka till skolan och lyssna på nån som föreläser :D Men tar en paus i morgon och tänkte tvätta och träffa eve och linda på stan, sen hem till klemets och fira honom! :)

Idag vart det även träning med cassa, indoor walking blev det :) Och som förra gången så svettades vi som fan :P haha.. Men då känns det som man gjort något ialf :)

Nu blir det tv och ska väl äta nå, men orkar inte laga mat!!! :(

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela