Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

födelsedagar efter födelsedagar!

Publicerad 2012-01-23 20:51:28 i Allmänt

Ja, i helgen blir det att fira minst 3 personer ialf :O  :) Men ska bli så kul med :) Och sen i både jan och feb är det många som fyller så blir en hel del :) Men eftersom jag och jennifer fyller väldigt nära varandra, hon den 26 och jag den 28 så iår ska vi göra som vi gjorde när vi fyllde 20, att slå ihop våra fester till en istället :) Så nu är jag ute efter en klänning och vill ha en rosa klänning :P Älskar ju rosa och tänkte att nu vill jag hitta en snygg rosa klänning, hitta två snygga på nelly.com ..


kostar 499 kr


Kostar 399 kr, den sista är snyggast enligt mig, men finns bara small kvar så är lite osäker :/

Ska kika vidare och hoppas jag hittar en rosa klänning ;)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela