Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Jersey shore season 5 !!

Publicerad 2012-01-05 21:09:52 i Allmänt

JAAA! I morgon (eller ja, idag i Usa så sänds jersey shore), men i morgon någon gång på eftermiddagen kan vi se de i Sverige!!! Helt underbart att dom är tillbaka igen, längtat så faktiskt! :) Kommer nog skratta och fan vet allt till alla avsnitt! :) Bästa seriern som finns! Tråkiga är, som nog alla sett är att Vinny kommer hoppa av :( Så jävla trist! De var okej att angelina drog och att deena kom, men att vinny drar som varit med i 4 säsonger nu slutar :( Hoppas fan den som tar hans plats är lika bra, annars fan!

Ja, jag är en jersey shore nörd, och som tur har jag några vänner som är lika nördiga som jag är ;) hahah..




Snooki är den bästa av dom, enligt mig! ;D

Aja, ni som inte har sett det, SÅ SE DE! Ge de en chans, vet att många som sett de en el två gånger fastnar, jag gjorde de så ;) haha..

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela