Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

känns bättre..

Publicerad 2012-01-14 15:07:00 i Allmänt

Ja, börjar må bättre nu, inte lika förkyld nu så de är bra! Va ute och gick i dag och det behövdes, har legat inne nu i två dagar och de va nog jobbigaste på bra länge :P Hatar ligga inne och inte orka med saker, så att gå ut och gå gjorde allt bättre. :) Sen har jag även lagat lite mat så magen är mätt och belåten :P haha.. Hoppas på att kunna träna nästa vecka, för ska prova på ett pass på måndag på friskis som heter indoor walking- är ett pass med cross trainer :):) Kommer nog vara helt slut, men värt de :) Ska försöka köra tre pass i veckan i början ialf, sen kanske öka med fyra beror på skolan och så.. :) Mitt mål med träningen är inte att gå ner i vikt, fast vet dock inte vad jag väger men ska väl kolla upp det ;D haha.. Men målet är att få en mer tajt kropp.. :) Sen få lite muskler :)

Idag får man vi vad som hittas på, eve kommer hit om ett tag ialf, så långt vet jag :P haha..
Och är ledig en hel vecka från skola nu!!! Underbart! Behöver denna vecka för att vila upp sig och att börja planera inför nästa kurs! :)

Lite tv nu sen blir det en dusch! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela