Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Lite nytt blev det idag ;)

Publicerad 2012-01-25 17:10:55 i Allmänt

Hej!

Först blev det skola, vi börjar med vetenskaplig metod.. Helt okej kurs faktiskt, låter tråkigt, men när man väll får göra egen forskning eller så, så är det mycket roligare :) Föreläsning i morgon med och sen ska jag och tjejerna sitta kvar och göra en uppgift vi har tills nästa torsdag, såg nu att den inte var speciellt svår.. Skönt det ialf :)

Efter skolan blev det ner på stan och hämta ut en bok på bibblan och även hämta ut ett paket på kicks, mitt smink hade redan kommit !! :) Äntligen ett nytt puder! :) Blev buss hem sen för att vänta på att mamma skulle komma in till stan så jag kunde låna hennes bil.. när jag fick bilen så åkte jag till chilli och köpte en mysfilt och sen en gardin tofs :) Sån där maria montazami alltid pratar om ;D


Skulle dock ha köpt en till :P

Sen blev det en midori som är alkohol då :P

Men nu ska jag äta, är så hungrig!!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela