Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Onsdag!

Publicerad 2012-01-18 15:27:10 i Allmänt

Japp, veckan går så fort när man är ledig :/ Men man känner att man börjar bli utvilad ialf, ska snart iväg och träna med eve och cassa! Sen får jag se vad som händer.. igår vart det käka med mamma på Max, sen tvinga jag med henne till nisses och ikea :)  Köpte lite saker :) Sen blev det hem och byta till träningskläder, gick till friskis och träna ca en timme, sen hem och duscha sen åkte jag och hämta upp zelina för att igen åka till ikea :P haha.. Sen blev det även chili och systembolaget och Ica maxi! :P Sen hem till zelina och laga hemma gjord pizza, MUMS! Vart så gott så! :) Satt och snacka ett tag och kika på tv, men sen åkte jag iväg och myste istället ;P haha..

Ne, byta om kanske, sen vänta på eve och cassa så det blir träning!! :) Fan va duktiga jag och cassa varit alltså, kört nu 3 dagar i veckan ialf, det är en bra början!! :)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela