Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

så skönt!

Publicerad 2012-01-03 17:54:03 i Allmänt

Yesyes, satt idag i skolan med tjejerna och skrev lite på mitt pm och känns ändå okej just nu, OCH som tur är fick vi tre dagar längre att skriva på!!!! :) Så de kände skönt, för annars hade jag varit tvungen att skriva och skriva nu i två dagar! Så känns skönt att man har tid på sig :) Sen är man ledig från jobb dessa dagar så de känns bra så man hinner leva och plugga lite :P haha.. Men klart vill jag jobba men måste tänka på skolan först och främst! Men ikväll ska jag inte skriva nå mer utan ska iväg och ha en trevlig kväll istället :)
Och måste självklart säga Grattis till min bästa vän Zelina som äntligen ska flytta in i sin lägenhet!! :)

Men i morgon blir det skriva av, och hoppas jag även ska iväg och träna med cassi! :) Dags att börja igen efter all mat och festande ;) Beach 2012 ;) haha.. nej, men dags att börja träna för att må bra och att träna blir ialf jag mindre stressad .. är som terapi för mig ! :)

aja, Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela