Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Smink på ingång ;)

Publicerad 2012-01-24 13:54:49 i Allmänt

Japp, måste beställa lite nytt från make up store eftersom mitt puder gick sönder på nyår, men har kunnat använt det eftersom de fanns kvar en del men var helt sönder :P Men du var det dags att beställa ett nytt för hade massa rabatter på kicks så lika bra att använda dom =) Sen en ny rouge blev det med, eftersom min är snart slut så :) Berorende av rouge så ;D ..


Bästa "pudret"! Dual foundation och London använder jag! Ett krämpuder som ger en matt och halvtäckande finish. Får ansiktet se slätare, jämnare och fräschare ut. Använder aldrig flytande foundation längre för tycker inte om det alls, utan den här känns som huden får andas och sminket sitter grymt bra :) Klart värt pengarna!


Och rougen jag älskar är också från make up store, jag använder glam rose :)
Sitter en helkväll på krogen med så! :)

Så dessa två produkter är på väg hem till mig eller på väg till kicks så får jag hämta dom där, eftersom då slipper jag betala frakt ;) haha..

Haft skola idag, börjar två nya kurser nu! båda är på halvfart, men fyfan när jag såg schemat och allt vi ska hinna med! :O Lite panik att jag inte kommer orka, men har mina tjejer i klassen som finns där så :) Dock ser jag framemot ena kursen för den heter hälsofrämjande arbete på individ och gruppnivå, och jag vill jobba på individ nivå, så de kommer nog bli intressant, hoppas!! :)

Nu blir det mat! Sen hoppas jag att jag orkar gå och köra ett indoor walkning pass, men är så trött :P Mat i magen kanske hjälper!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela