Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

jippie

Publicerad 2012-07-19 21:17:09 i Allmänt

 
 
 
 
Hejsan,
 
Nu är det bara en heldag kvar och ca 4 timmar på lördag så får jag ledigt igen :D så sjukt taggad att få andas ut lite :) Blir party på lördag istället för bio och lugn helg, men klart man ska gå på födelsedagsparty för sin vän :) hhihi.. Förtjänar en festkväll med efter denna vecka :D haha..
 
Det jag skulle skriva om är Xlash, har nu provat den i ca 4 ½ vecka och JAAAA den funkar! Helt klart värt priset och den gör att ögonfransarna blir längre och fylligare :) Mina har alltid varit korta och inte alls så fina, men nu älskar jag dom! Ska köpa en till för min börjar ta slut snart =) Fundera inte ens, köp den! :) Kan ta tid innan man ser resultat men helt klart värt väntan för dom blir hur fina som helst =) Köpte min på bangerhead.se
 
 
Nej, blir sängen snart nu !
 
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela