Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Mot jobbet!

Publicerad 2012-07-18 08:01:21 i

Hej! Sitter på tåget idag igen för att åka till jobbet! Börjar märka av redan nu hur sliten jag är! Men är 4 dagar kvar sen får jag äntligen ta lite helg! Och jag längtar! Som tur får jag lite sovmorgon i morgon börjar inte fören 11 ialf! Sen är det nog dags för mig att tänka på vad jag säger och gör ibland! Inser nog inte att jag stöter bort personer istället för att få dom närmare.. Har nog lite attitydsproblem ..:/ aja i detta fall så orkar jag inte bry mig men tills nästa gång så kanske jag borde tänka efter! Ha en bra dag nu! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela