Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

onsdag..

Publicerad 2012-07-04 11:18:16 i Allmänt

Hejsan,
 
Igår beställde jag hem lite saker ifrån yves rocher, blev en parfym som lukta jätte gott (fick med ett prov), sen fotlotion och fotbalsam :)
 
Har aldrig beställt ifrån detta märke, men ville prova och se, sen var allt så billigt :P hihi..
 
Idag mår jag ialf bättre, har dock feber och halsont, men känner mig inte lika svag och trött som igår.. Så det blir jobb i morgon för orkar inte vara hemma och förlora massa pengar .. Fick även ett bra samtal från min chef, hon ska höja mitt kontrakt nu över juli och augusti så slipper oroa mig för pengar och allt!! :)
 
Aja, blir väl kika på tv och bara vila upp sig så jag orkar jobba som fan i morgon och resten av dagarna :)
 
Pusspåer
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela