Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Power meet!

Publicerad 2012-07-07 17:41:58 i Allmänt

Hej!
 
 
Jaapppp, är power meet nu! Och sitter nu med en cider i handen och ska väl snart dra till Andrea för lite förfest sen ner och träffa massa folk och bilar :P Så hoppas på en grym jävla kväll :) Ska se till att ta lite bilder men är ju sämst på det så :D Just ja, min älskade lillesyster fyller 18 år idag :O fan va tiden går fort:D men i mina ögon kommer hon alltid vara liten =) Och i veckan blir lillebror 20 år också helt sjukt! Minns själv när man fyllde dessa två åldrar att man kände sig stor då, men nej är 22 nu och känner mig liten än så länge :P
 Så hon fick true blood box av mig och bror med säsong 1-3 :) Hon blev så glad så =) Nu ska man bara komma på en present till lillebror :P
 
Funderar att testa glossy box, bara mest för kul :P Älskar att testa nya produkter så då är det ju de bästa sättet :) Betalar ju bara 139 kr för en box per månad :) Aja, ska fundera först :)
 
Aja, nu drar jag och festar, ha en grym lördag! Pussspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela