Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Tröttmanär!

Publicerad 2012-07-18 23:02:51 i

Japp, bussen på g hem till viksäng nu då:) håller på att somna nu men måste hålla mig vaken tills jag ligger i sängen :D måste även ge min kära kanin mat eftersom jag inte varit hemma alls idag förutom i morse då .. För åkte hem till zelle efter jobbet .. :) ibland kan vi spåra en del för kom på lite roliga ord idag ;D hahaha! Säger bara dra i handbromsen !:D 2 långa dagar kvar på jobbet sen halvdag på lördag! Va jag längtar till lördag efter kl 13!!!! Aja sov gott sen! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela