Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

YES!

Publicerad 2012-07-03 00:05:47 i Allmänt

Heeej!
 
Är en glad tjej just nu, såg nyss på min studentportal att jag har klarat mina två kurser!!!! :D Hälsofrämjande på individ och gruppnivå och vetenskapliga metoder! Så nu har jag ledigt på riktigt och får njuta enda tills 3 sept då skolan börjar igen :) Har en viss längtan till skolan, mest för att träffa alla igen men behöver en paus från plugg :P City-festivalen är också över nu och hade nog lite för höga förväntingar och dom blev inte alls upplevda heller. Torsdagen va bäst mest bara för takida spela då och fyfan va grymma dom är.. Dom spela en av mina favorit låtar Jaded!
 
Denna vecka ser ut som så att, jobba idag (lager jobb), ledig i morgon men ska ha nån från mimer som ska kolla på lägenheten, jobb onsdag 9-18, jobb torsdag 9-19, jobb fredag 9-18 och sist jobb lördag 9-13 :) Ska även hinna fira syster på morgonen på lördag eftersom hon blir 18 år :O Fortfarande liten flicka i mina ögon!
 
Nej, kika lite på tv sen sova!
 
Pusspåer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela