Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Happy ;)

Publicerad 2012-06-06 10:38:11 i Allmänt

Hejsan,

På tisdag nästa vecka ska jag äntligen kolla på en ny bostad på gidde =) Ser mycket finare ut än min nuvarande lägenhet! Hoppas att jag tycker om den så jag kan få flytta, och då slipper jag vänta tre månader utan 2 bara!! =) Så mamma får följa med och kolla med, alltid bra med två extra ögon :)

Nu blir det lite plugg, sen hinna med att tvätta med :)

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela