Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

På g!

Publicerad 2012-06-04 18:28:16 i Allmänt

Hejsan,

Har äntligen börjat skrivit på hemtentan, inte för jag tycker det är mer kul nu, men mycket bättre att komma igång med den, så hoppas jag är klar med den tills på fredag så jag slipper sitta med den i helgen för då är hela helgen förstörd för min del! Ska iväg snart och träna ialf så jag blir pigg igen :) Sen är det bara hem och duscha sen ge sig på tentan igen då ! I morgon blir det att ta sig till skolan och plugga med andrea! Hoppas att jag blir klar med hälsofrämjande tentan ialf!

Ha en bra kväll nu! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela