Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Plugg!

Publicerad 2012-06-05 18:44:40 i Allmänt

Hej! Sitter hemma nu och ska väl snart laga nå mat, inte hunnit el orkar göra nå mat fören nu :) har varit i skolan större delen av dagen så men har hunnit med en del frågor så det är super skönt det :) ska göra en fråga i morgon och så sen fortsätta på torsdag, blir även då att möta upp Andrea och plugga!:) så hinner jag bli klar innan helgen så blir det fira min kusin som fyller 18 år på fredag :):) sen jobb lördag och fira två vänner på lördag så fan håller tummarna att jag hinner klart!! Nej lite mat nu sen kanske skriva lite på hemtentan om jag orkar! Pusspåer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela