Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Så jävla glad!

Publicerad 2012-06-03 16:17:39 i Allmänt

Fan ska äntligen få se nickelback live!!!! Har fan lyssnat på dom sen jag var 16 år gammal så! Så den 12 sept i Globen ska jag fan sjunga med varenda låt! Sen hoppas jag dom spelar far away för den har jag så sjukt många minnen till!:) är så sjukt glad nu ialf !:D på tal om nå helt annat så hade jag en bra kväll igår :) ibland kan ett litet snedsteg bli till något bra det med!:) vissa kommer och går men en del personer består och kan säga att jag är glad att en person finns kvar ;) hihi ! BB-final ikväll då och jag hejar ju på amandus för tycker han är grym och snygg med så :D så heja amandus! Pusspåer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela