Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

äckligt baby!

Publicerad 2012-03-26 17:23:41 i Allmänt

”Du och jag under täcket, baby
Det har gått flera veckor, baby
Sen vi låg där hos dig och du frågade mig,
Ska vi göra något äckligt, baby
Jag blev tagen på sängen, baby
Jag låg där naken och ängslig, baby
Men det kändes okej, när du visade mig
Hur man gör nånting äckligt, baby”

Ska vi göra nånting äckligt, baby.

 

Ansiktet - Äckligt

Tycker låter är seriöst så jävla grym :D

Aja, idag var de skola, fyfan va skoltrött jag börjar känna mig :D Men kämpa på nu, halva tiden har gått nu så kämpa sista halvan sen LOV! :) Längtar redan :P Alla andra har ju snart påsklov, men på högskola/universitet har man ju inte de, rätt värdelöst men men :P Men just nu längtar jag till helgen, fira christina i sthlm! :) hihi kommer bli super kul att gå ut någon annanstans! :) Snart dra iväg på ett IW pass! Hatar att vänta dock, hinner ju tappa suget :D menmen, ska gå iväg och fan svettas!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela