Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Födelsedags fest idag!!

Publicerad 2012-03-03 12:50:45 i Allmänt

Japp, idag blir det att fira mig och Jennifer !!:) vi blir ett gäng brudar som först ska förfesta lite hos Jennifer sen dra ner på stan för att bowla!:) va ett bra tag sen jag bowla men ska bli kul :) sen blir det väl ett besök på bmb som vanligt ;D ska bli kul att Christina, Saara och Petra ska va med idag :) men nu ska jag hoppa in i duschen och sen är de väl dags att börja tänka på hur jag ska sminka mig :D pusspåer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela