Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Helger är för korta!

Publicerad 2012-03-25 19:45:10 i Allmänt

Hej!

Ja, fan hinner inte med mycket, skulle vilja ha en dag till att fixa hemma, städa, tvätta och allt sånt just denna helg! :P Så stökigt och sen har jag massa tvätt! Tänkte tvätta idag men somna på soffan och vakna för ca en halvtimme sen typ :D

I fredags blev det jobb i hallsta med min kära faster :) Vart inte en lugn stund med henne ;D men hon är ju för underbar ! Sen hem blev det igen till stan och sen film & pizza med Gurra :P Sen hörde jossan av sig så åkte ner på stan för att umgås med henne, bella och david på cirkus :) Va super kul att träffa gumman min! :)

Igår blev det en liten av en kaos dag ialf på förmiddagen :P Först var det planerat att mamma och pappa skulle skjutsa mig till djuraffären för att kunna köpa mat till kanin min :P Men eftersom mamma och pappa skulle köra min syster först till teatern i hallsta som trodde hon börja 10 men hon börja 13 :D Så dom kom och hämta upp mig och sen åkte vi för att kika på motorcyklar för pappa hade hittat nån han skulle provköra, men tog sån tid !!! Men efter ca 1 timmes väntat så fick pappa provköra, då åkte jag, mamma och syster till hm för att byta ett linne och sen köpte jag en tröja på lindex :) Sen åkte vi tillbaka till pappa och hann prata lite med honom sen fick vi åka med syster till hallsta :P  Åkte tillbaka till stan så blev det köpa kaninmat sen även massa tråksaker som man behöver i hemmet :P Hämta sen upp pappa, åkte iväg och käka sen blev det en tripp till nån floristsak på bäckby sen även kolla in nån dollar-store, massa billiga saker :P 

Runt en 16 kom eve hit och efter ett tag började vi fixa oss inför kvällen :) Sen kom även Zelle förbi och vi sjöng till massa gamla låtar! :D Massa minnen till alla låtar  :) Sen blev det taxi ner och BMB så klart! :)

Idag vakna jag med huvudvärk och ville bara sova hela dagen, men blev en huvudvärkstablett och sen ner på stan och käka ! Sen somna jag på soffan ;D Nu blir det tv sen sängen eftersom man har skola i morgon :/ Behöver ledigt i en vecka från skolan för känns som de är det enda som händer i veckan! Usch och fy trött jag är på den, men bara två månader(ca) kvar sen fan ledigt !

Hoppas ni hade en grym helg ni med! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela