Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Helt slut ;D

Publicerad 2012-03-01 17:42:41 i Allmänt

Hej!

Haft en dal i skolan idag, jobba med grupparbetet hela dagen typ.. Men fyfan va vi har fort gjort alltså, så stolt och glad över min grupp, jobbar så jävla bra ihop :) Så nu har vi bara lite kvar så kan vi sätta igång med de andra arbetet som ska in den 13 mars.. Full fart tills dess, sen får man ca två veckors break .. Fast har då redovisning men de är inte lika jobbigt alls så :) Fast ska hinna med lite jobb med så :) Extra pengar är bra de ;) Imorgon ska jag jobba lite 9-18 ! Men längtar tills lördag för då blir det att fira mig och jennifer!! :) Plus så ska mina vänner från klassen va med så de ska bli kul att presentera dom till resten av mina vänner :P Behöver helg nu efter denna veckas slit i skolan :)

Önskar att solen va framme längre idag, kom hem nyss och vill ut och röra på mig men nu börjar solen gå ner och vill inte ut och gå när det är mörkt :( Men gick ialf fram och tillbaka från skolan idag så har ialf rört på mig! Ska göra lite mag övningar idag och va å sola i går så nu är man lite brun inför helgen :P

Idag fick jag även alla papper från polisen, eller väntar på ett av dom där skinnjackan finns med så snart kan jag börja fixa allt så jag kanske får nån ersättningar för att jag blev av med en del när idioterna gjorde inbrott i mitt förråd och hoppas verkligen att dom åker dit med för hatar att folk inte verkar veta att mitt är MITT och jag har betalt för de med MINA pengar!

Eftersom jag verkligen vill ha en skinnjacka så beställde jag en "mc-jacka" från H&M som är dock i läderimitation men får duga tills jag kan köpa en riktig skinnjacka .. Hoppas dock att jag kan ha den för den är i 36 och ofta är jackor större än storleken men duger säkert :)

Aja, nu blir det tv och sen ta de lugnt bara! Fööör trött så :P

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela