Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Kryssning !

Publicerad 2012-03-10 09:50:11 i Allmänt

heeejsan!

Har gjort min tenta nu, fick 12 av 13 så VG ! YES! :D Va lite nervös för har inte läst ett dugg till denna så chansa mest men klara den så :P haha! Nu blir det frulle och sen hoppa in i duschen.. Packa väskan också, men ska först komma på vad jag ska ha på mig på kryssingen :P Efter det ska man väl hinna sminka sig lite lätt så man inte skrämmer slag på alla ;D Sen blir det gå ner på stan, möta upp Zelina, köpa lite alkohol till bussresan;P, käka något, sen gå ner till bussen! :P Fullpackat schema innan man sitter på bussen ;D

Aja, Ha en grym lördag för de ska fan jag ha ;)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela