Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Läggdags!

Publicerad 2012-03-15 00:07:51 i Allmänt

Hej! Är as trött nu och ligger äntligen i sängen :) har haft en del för mig idag:) först jobba mellan 9-18 sen blev det en bussresa hem, hoppa av närheten av bibblan för att ta ut skolsaker, möte Johanna på vägen hem, stanna och prata ett litet tag och sen vidare hem då ... När jag väl är hemma så börja jag läsa skolsakerna, ska opponera och redovisa nästa vecka så måste börja i tid!:) sen från ingenstans börja jag dammsuga som fan :D diska gjorde jag med, efter allt detta blev det en dusch sen tv tittande tills nyss :) hann måla naglarna med ett utav nagellacken jag fick av Jennifer, bild kommer nedan! Ne nu ska jag sova, jobb i morgon med! Sov så gott! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela