Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Nå nytt!

Publicerad 2012-03-28 19:25:31 i Allmänt

Kika på fb att nelly hade 25% mellan 18-20 idag så har det i ca 40 min till ;)

Ialf, så kände att jag ville hitta nå billigt med snyggt så klicka hem denna topp! :)



Älskar guld och hoppas den sitter snyggt nu! :)

Åh ska jobba i morgon mellan 7.15-14.15 :/ Inte så sugen men behöver pengarna ju! Så blir sängen tidigt ikväll ! Ska hinna med att tvätta och sola i morgon eller om jag solar på fredag.. Beror på vad jag hinner i morgon! =)

Nu blir det kika tv sen duscha! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela