Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Pw och solat!

Publicerad 2012-03-13 14:39:14 i Allmänt

Heej!

Beställde nyss hem Nashi- Argan oil! :)  Hade 20% på bangerhead.se, plus så är det fraktfritt där hela mars månad så passa på ;) Nu hoppas jag mitt blonda hår blir super duper fint så jag kan förbli blond :P fast jag sköter ju det, men det dåliga är att jag är beroende av min plattång, men försöker inte använda den lika mycket :)

Idag har jag även hunnit med en PW och solat :) Men fyfan vad det blåser ute :/ var lite jobbigt att gå för jag orkar inte hålla emot ;D Käka nyss lunch, blev korvgryta idag hihi =) Nu blir det duschen och fixa sig lite för runt 18 så ska jag ner på stan och möta upp jennifer för att käka sushi :) Älskar sushi! Ska bli super trevligt, käka god mat och snacka massa tjejsnack :) hihi!

Ha en grym dag!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela