Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Gone!

Publicerad 2012-05-20 10:14:20 i Allmänt

Kan ta jävligt mycket skit men ibland så orkar jag inte längre! Du grävde din egna grav ! Trodde dock bättre om dig men hade tydligen fel! Vänner behandlar sina vänner med respekt och du kan inte påstå att vi var ens vänner för du kasta skit och fan vet allt! Så vi var aldrig vänner och aldrig något annat heller! Hoppas du får plats i din äckliga grav för den måste vara sjukt jävla djup ialf! Falska människor vill inte jag ha i mitt liv! Har underbara vänner som gör mig glad och lycklig! Förlåt för detta arga inlägg :/

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela