Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Jobbar!

Publicerad 2012-05-18 13:42:30 i Allmänt

Hejsan!:) sitter på jobbet nu och har lunch :) dagen börja inte bra, missa tåget för bussen var sen och stanna och prata med en passagerare :@ men dagen blev bättre så nu är jag glad igen :) snäll pappa som hämta mig i hallsta för att köra mig till sura :) så kom till jobbet lite sent men gjorde inget :) i onsdags så vart det lite drinkar hos mig med Eve och zelle sen åkte vi ner på stan och mötte upp några vänner för att sedan gå in på bmb men fyfan aldrig utgång på en onsdag :D massa småbarn överallt :D blir nog mer pub nästa gång :) men hade ialf kul med dom jag var med så:) och i går vart det käk med Eve sen åkte jag iväg och träffa några andra vänner och hade det jätte trevligt :) sen vart det bara hem för att sova eftersom jag skulle upp tidigt idag :) hihi!
Börjar om 15 igen då! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela