Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

paus äntligen!

Publicerad 2012-05-11 13:26:38 i Allmänt

Hejsan,

Igår var det typ sista dagen med arbetet för ett tag nu ialf! =) Jag och Christina skicka in dom två arbeten vi suttit med nu i ca 1,5 månad =) Neeta var också med på arbetena :) Och så fixa vi klart affischen somska vara till projektskissen och gjorde power pointen så nu är allt klart, enda som är kvar är att vi ska opponera på en annan grupp så ska läsa igenom en enkätstudie på söndag och hitta bra och dålig kritik =) Så nästa vecka är endast måndag planerad med skola men då är det bara jag och christina som ska fixa opponeringen =) Sååå det blir en lugn vecka med lite jobb och träning OCH den 16 maj blir det sthlm för att kolla på Maskinen! Hoppas på fint väder så det blir av eftersom de är på gröna lund! =)

Igår vart det även träning med trex, cassa och bella, först vart det magträning i ca 40 min, känns i magen idag kan jag lova =) sen Yoga i 75 min =) Duktiga tjejer!! =) Nästa vecka blir det box på måndag och tisdag blir det benpass igen, längtar! :)

Nu blir det mat sen packa lite för blir sova över hos mamma och pappa i natt för jobbar i morgon!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela