Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Söndag..

Publicerad 2012-05-13 17:18:23 i Allmänt

Hejsan!

Hade en bra och rolig lördag, först vart det jobb =) Alltid lika kul att jobba med Carolina =) Som är min chef också! Sen vart det stan igen för att handla lite och även fixa lite annat! Eftersom denna lördagen inte hade något planerat så blev det "vad ska vi hitta på" hela tiden, men tjejerna hade bestämts sig ialf för att jag skulle vara med och dricka lite :D Blev lite vin och cider men eftersom jag skulle orka läsa ett arbete idag och sola, och ut och gå så blev det inte så mycket dricka utan dansa nog bort det på krogen sen :P Fast inna krogen så satt vi ett gäng med roliga människor hos robin! =)

Och idag så har jag nu hunnit med att läsa arbetet, solat och tagit en promenad! =) Men ska läsa det igen och sen får jag ta de lugnt :)

Ne ska väg springa iväg till ICA så jag kan köpa diskhandskar för diskar inte utan ;D haha!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela