Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Tar helg nu!

Publicerad 2012-05-03 19:46:17 i Allmänt

Hejsan! Sitter nu hemma i soffan och får njuter av att jag får helg nu!:) eller ja jag jobbar ju i morgon men tycker jobb är skönare nu än att sitta med skolarbete :D jag och tjejerna har suttit nu i två långa dagar och kämpat med arbetet och vi är nästan klara, det enda som är kvar är kolla stavning och sånt bara men vi har skrivit klart det ialf! Så en klapp på axel för hur duktiga vi har varit!:) två arbeten är klara nu och fan va vi har kämpat !:) så förtjänar att ta helg nu! Som sagt så blir det jobb i morgon 11.45-18.20 sen hem till mor och far för att sova kvar hos dom eftersom vi ska på min yngsta kusins konfirmation på lördag :) så blir åka till kyrkan sen hem till faster och käka :) efter de blir de väl stan igen men vad som hittas på då vet jag inte, lugn helg ialf!:) men ikväll blir det hemma och bara ta de lugnt.. Vart ute på en PW ialf :) aja ha en bra kväll nu och grattis igen till min underbara faster som fyller år idag!:) pusspåer!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela