Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Tisdag!

Publicerad 2012-05-29 17:04:36 i Allmänt

Hej! På g hem från Johanna , varit där och snacka massa skit och hon har även klippt mig :) så nu mår håret bra igen :D tack ännu en gång gumman! Så nu ska jag till stan igen för att köra lite ben och även ett core pass med trex!:) sen blir det hem och kolla igenom hemtentan så vart jag ska hitta svaren och så! :) igår på kvällen vart det en promenad för att möta upp Dennis och cassa för jag har beställt saker ifrån LR, solarium skydd och något som gör att färgen håller bättre och blir fortare brun :) så dags att prova de med då :D hihi' pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela